طراحی سایت حافظ

پلتفرم حافظ (شرکت نقش نگار حافظ) به عنوان یکی از بسترهای پیشگام کشور در زمینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ، با به‌کارگیری پرسنل متخصص و استانداردهای جدید در قالب 3 دپارتمان تخصصی «هاستینگ، سایت و سئو»، «طراحی و دیجیتال مارکتینگ» و «مدیریت و ارتباط با مشتریان» مشغول به فعالیت است و سرویس‌های حرفه ای در زمینه رشد کسب و کارهای آنلاین را برای مجموعه ها ارائه کرده است؛ با این هدف که در افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارها، نقش سازنده‌‌ای ایفا کند.

یکی از اصلی ترین سرویس های پلتفرم حافظ، طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی می باشد. فرقی نمی کند شما دنبال طراحی سایت شرکتی باشید یا سایت فروشگاهی و آموزشگاهی. پلتفرم حافظ با بکارگیری بهترین طراحان وبسایت و نیز بیشترین تجربه در زمینه طراحی سایت، بهترین و کامل ترین سایت را تقدیم شما خواهد کرد.

سرویس سئو و تولیدمحتوای پلتفرم حافظ، شامل تولید محتوا و مقاله حرفه ای و یونیک برای انواع وبسایت به صورت تخصصی، به همراه خدمات سئو حرفه ای نظیر نصب و کانفیگ افزونه های اختصاصی، آنالیز و تعریف کلمات کلیدی و متا، بک لینک، لینک سازی داخلی، تعریف صفحات شاخص، بهبود رنک الکسا و افزایش ورودی گوگل + ارائه گزارشات ماهانه از عملکرد و وضعیت سئو می باشد.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: